#HVG Extra Business

Az okos és objektív döntés titka. És hogyan segítheti ezt a mindfulness?
 

Az okos és objektív döntés titka. És hogyan segítheti ezt a mindfulness?

Annak ellenére, hogy az irodában okos eszközök tucatjával körülvéve tárgyalunk és kommunikálunk, agyunk most is az evolúció évmilliói során konzerválódott, ősrégi gondolkodási mintát követ. Érzéseink, érzelmeink, elvárásaink, előítéleteink erősen befolyásolják gondolkodásunkat, sokszor anélkül, hogy észrevennénk. Mit tehetünk ez ellen?

HVG Extra Business HVG Extra Business


Így tesz minket boldogtalanná a túl nagy választék
 

Így tesz minket boldogtalanná a túl nagy választék

Amikor a Procter & Gamble a korábbi huszonnégyféle Head & Shoulders márkájú samponja helyett csak tizenötöt kezdett forgalmazni, a samponok összforgalma 10 százalékkal növekedett. Milyen következtetést vonhatunk le ebből az egyszerű tapasztalatból viselkedésünkre, vágyainkra, szabadságunkra, egyáltalán az emberi állapotra nézve?

HVG Extra Business HVG Extra Business